نخ و نقشه را آنلاین بخریم یا حضوری ؟

نخ و نقشه را آنلاین بخریم یا حضوری ؟

آیا بهتر است نخ و نقشه تابلو فرش را آنلاین بخریم یا حضوری؟ آیا همه فروشگاه‌های آنلاین قابل اعتماد هستند؟ در این مقاله، به بررسی بهانه‌ها و واقعیت‌های خرید نخ و نقشه تابلو فرش از دو روش حضوری و آنلاین خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
نمونه تابلو فرش های بافته شده (نمونه کارها)

نمونه تابلو فرش های بافته شده با نخ و نقشه های آرازفرش

ارائه نمونه تابلو فرش های بافته شده، جهت جلب اعتماد و اطمینان شما مشتریان عزیز است تا با خیالی راحت بتوانید خرید خود را از آرازفرش انجام دهید. نمونه کارهای ارائه شده گواهی‌بر کیفیت بالای نخ و نقشه ها و دقت بالای رنگرزی در آرازفرش است که باعث میشود تابلو فرش بافته شده نیز رنگبندی زیبا و کیفیت بالایی داشته باشد.

بیشتر بدانید
2
بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش

بهترین شرکت نخ و نقشه

سوالی که اکثر خریداران نخ و نقشه دارند این است که بهترین شرکت نخ و نقشه کدام است؟ از کجا نخ و نقشه بخریم که از کیفیتش مطمئن باشیم؟ در این مقاله، پس از بررسی ویژگی های نخ و نقشه خوب، بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
همه چیز درباره نخ و نقشه تابلو فرش

نخ و نقشه چیست؟ | همه چیز درباره نخ و نقشه تابلو فرش

در این مقاله قصد داریم ضمن تعریف نخ و نقشه، صفر تا صد موارد مربوط به نخ و نقشه را را بصورت کامل و با جزئیات خدمتتان توضیح دهیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره نخ و نقشه بررسی کنیم.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
رنگرزی نخ های تابلو فرش

رنگرزی نخ های تابلو فرش

در این مقاله نحوه رنگرزی نخ های تابلو فرش را برای شما توضیح خواهیم داد. به آماده کردن وزن نخ ها و رنگ کردن آن متناسب با تابلو فرش مد نظر، رنگرزی گفته می‌شود. رنگرزی نخ های تابلو فرش یکی از مراحل مهم و حساس است که تاثیر بسزایی در کیفیت تابلو فرش دارد.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
انواع دار تابلو فرش و دار قالی

دار تابلو فرش و انواع آن

در این مطلب به بررسی انواع دار تابلو فرش که مورد استفاده بافندگان تابلو فرش میباشد را بررسی خواهیم کرد.
اینکه انواع دار های قالی چه تفاوت هایی باهم دارند و چه نوع دار قالی بهتر است استفاده کنیم و چه نوع داری برای تابلوفرش ما مناسب است را در این مقاله پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا انواع دار قالی را بررسی کنیم تا ببینید چه نوع داری برای فرش و تابلو فرش شما مناسب است.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
ابزار بافت تابلو فرش

ابزار بافت تابلو فرش

ابزار بافت تابلو فرش همانطور که از نامش پیداست لازمه و ابزار مورد نیاز برای بافت فرش و تابلو فرش است. ابزار اصلی مورد نیاز برای بافت تابلو فرش های ریز بافت، چاقو (قلاب)، سیخ پود کشی و دفه (شانه) میباشد. در این مطلب به توضیح کامل هریک از این ابزار ها پرداخته ایم.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
چله کشی دار تابلو فرش

همه چیز درباره چله تابلو فرش و انواع چله کشی

چله فرش عبارت است از نخ هایی که بصورت عمودی روی دار تابلو فرش کشیده می‌شوند. در این مقاله به توضیح همه نکات مربوط به چله فرش و تابلو فرش و انواع چله کشی و روش های آن پرداخته ایم.

بیشتر بدانید
ارسال دیدگاه
پود نازک و پود ضخیم تابلو فرش

پود ضخیم و پود نازک تابلو فرش

در این مقاله به بررسی پود ضخیم و نازک تابلو فرش پرداخته و نکاتی که هنگام استفاده از این پود ها باید رعایت شود را نیز گفته ایم. آموزش ویدیویی و تصویری پود کشی پود ضخیم و پود کشی پود نازک را نیز در این مقاله میتوانید ببینید.

بیشتر بدانید
2