معیار های انتخاب نخ و نقشه ارسال دیدگاه

در این مطلب میخواهیم درباره معیار های انتخاب نخ و نقشه اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

نخ و نقشه را از چه شرکتی بخریم؟

کدام نخ و نقشه تابلو فرش بعد از بافت فروش بهتری دارد ؟

نخ های گلوله شده تابلو فرش - معیار های انتخاب نخ و نقشه

گروه های مختلف خریداران نخ و نقشه

برای پاسخ دادن به پرسش های بالا بهتر است مشتری ها را به دو گروه مختلف تقسیم بندی کنیم. بعضی از خریداران نخ و نقشه علاقه مند به هنر هستند و دوست دارن تابلو فرش خانه خودشون رو با دست های خودشون ببافن. و قصد فروش تابلو فرش بافته شده را ندارند. بدیهی است که برای این دسته از مشتریان، تنها عامل موثر و معیار های انتخاب نخ و نقشه، سلیقه‌ی شخصی خریدار میباشد. اما در انتخاب شرکت تولید کننده عوامل مختلفی تاثیر دارند.

اما آن دسته از مشتریانی که برای فروش تابلو فرش، اقدام به خرید نخ و نقشه و بافت آن می‌کنند، بهتر است قبل از انتخاب طرح با شماره تلفن های مندرج در بخش تماس با ما تماس بگیرن تا راهکار های مختلف آرازفرش برای این دسته از بافندگان را دریافت کنند.

نخ و نقشه های با فروش خوب بعد از بافت

لازم به ذکر است که در حالت کلی طرح هایی که در دسته بندی آثار نقاشان در سایت قرار دارند، از لحاظ فروش بعد بافت وضعیت بهتری دارند. ابعاد تابلو فرش هم هرچقدر بزرگتر باشد سود بیشتری بعد از بافت با نخ و نقشه خواهد داشت. و لازم است این فاکتور رو هم در معیار های انتخاب نخ و نقشه واسه خودتون در نظر بگیرین.

معیار های نادرست انتخاب نخ و نقشه

میخوام بعضی از راهکارهای نادرستی که متاسفانه برخی از شرکت ها به کار می‌گیرن رو هم براتون شرح بدم که در معیار های انتخاب نخ و نقشه تاثیرگذارند و باید به درستی یا نادرستی این راهکارها دقت کنید.

برخی از شرکت ها عکس طرح های بافته شده‌ی تولید کننده های معتبر تابلو فرش را به اسم تابلو فرش بافته شده از نخ و نقشه های شرکت خود معرفی می‌کنند.

برخی هم از ابریشم مصنوعی استفاده می‌کنند و با افزایش تعداد رنگ ابریشم سعی در جذب مشتری و ترغیب آنها به خرید نخ و نقشه از شرکت خودشان دارند.

این نوشته را نیز بخوانید : دلیل تفاوت تعداد رنگ ابریشم در نخ و نقشه های شرکت های مختلف

برخی شرکت ها با افزایش قیمت نخ و نقشه های خود سعی در القای این پیام به مشتری دارند که کیفیت نخ و نقشه های شرکت دارای کیفیت بالاتری میباشد.

برخی شرکت ها با کمال بی انصافی به خریدار نخ و نقشه وعده می‌دهند که نخ و نقشه ای که میخرند بعد از بافت به فلان قیمت فضایی به فروش خواهد رفت که باعث دلسردی و نا امیدی بافنده بعد از بافت تابلو فرش میشود.

ادامه دارد…

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *