تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش دستباف

تبدیل عکس شخصی شما به تابلو فرش دستبافت یکی از خدمات دیگر آرازفرش میباشد.

 

تابلو فرش دستباف، هدیه ای ماندگار

روزهای مختلفی از سال هستند که برای ما یادآور خاطره های شیرینی هستند که دوست داریم به خالقان این روزهای به یاد ماندنی هدیه ای تقدیم کنیم ماندگار!. ماندگار به درازای یک عمر، ماندگار به ماندگاری همین خاطره های شیرین در ذهنمان.

the-beauty-of-the-carpet
تابلو فرش عکس شخصی، هدیه ای ماندگار

قطعا تابلو فرش دستبافت انتخابی وزین و گرانبها برای هدیه به عزیزانمان است. تابلو فرشی دستبافت از تصویر دلخواهمان که چندین هنرمند دست به دست هم میدهند که یک تابلو فرش از عکس شخصی شما خلق شود.

متاسفانه صنعتی و ماشینی شدن کارها، جلوه های هنر و خلاقیت رو به حاشیه برده. امروزه تابلو فرش های چاپی که هیچ اثری از هنر در آن ها نیست توسط دستگاه های چاپ و تولید می‌شوند. عده‌ی قلیلی نیز خریدار چنین کالای بی اعتباری هستند. به هرحال دوست دارم توضیحی از فرایند تولید یک تابلو فرش دستباف و تبدیل عکس شخصی شما به تابلوفرش بدهم براتون.

 

فرایند تولید یک تابلو فرش دستباف

در ابتدا عکس شما توسط نرم افزار های کدبندی توسط طراح های متخصص طی چندین روز رنگبندی و طراحی شده و به کد تبدیل می‌شوند. این مرحله هزینه برترین مرحله تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش دستبافت می‌باشد. در ادامه، رنگرزهای با تجربه با دستان هنرمند خود، رنگ های مختلف را با هارمونی و تناسبی هنرمندانه ترکیب و رنگرزی می‌کنند و نخ هایی با رنگ های زیبا برای بافت تابلو فرش شما تهیه می‌کنند.

بافت تابلو فرش دستباف در تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش
بافت تابلو فرش دستباف

اما مرحله ی اصلی و زمانبر کار، بافت گره به گره و خلق تابلو فرش دستباف می‌باشد که در این مرحله بافنده طی ماه ها مشغول بافت تابلو فرش می‌شود و صدها هزار گره می‌زند تا بافت تابلو فرش به پایان برسد.

مرحله ی آخر، پرداخت و برجسته زنی و سپس نصب تابلو فرش در قاب های چوبی می‌باشد.

انتخاب با شماست. هنر اصیل و هزاران ساله که ریشه در فرهنگ ما دارد را انتخاب کنید یا تابلو فرش های چاپی که اندک اثری از هنر و خلاقیت در آن ها دیده نمی‌شود را.

 

قیمت و هزینه تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش دستبافت

قیمت و هزینه تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف، به فاکتور های مختلفی از جمله سایز مورد نظر شما برای تابلوفرش، کیفیت مورد نظر شما برای طراحی ، وجود چهره و تعداد آن در عکس شما و بافت آن توسط بافندگان ما یا خود شما بستگی دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این مورد، با ما تماس بگیرید.

Admin