بافت تابلو فرش مورد نظر شما توسط آرازفرش ارسال دیدگاه

شرکت نخ و نقشه آرازفرش دارای بافندگانی حرفه ای برای بافت تابلو فرش مورد نظر شما می‌باشد و سعی دارد در این زمینه نیز به مشتریان خود خدمات ارائه دهد؛ که میتواند پاسخی برای سوالات زیر باشد.

از کجا بافنده خوب برای تابلو فرش پیدا کنم ؟

تابلو فرشی که میخوام رو تو بازار نمیتونم پیدا کنم

فرش دستباف مناسب با دکوراسیون منزل رو میخوام برام ببافند

میخوام نخ و نقشه بخرم و کسی برام ببافه

به دنبال تابلو فرش با مقدار رنگ ابریشم بیشتر هستم

آیا امکان عوض کردن رنگ بخش هایی از تابلو فرش بصورت دلخواه وجود دارد ؟

شرکت نخ و نقشه آرازفرش در تلاش است بخش وسیعی از نیازهای مشتریان خود را در زمینه‌ی تابلو فرش دستباف تامین کند.

این مطلب را نیز بخوانید : معرفی خدمات کامل آرازفرش

بافت تابلو فرش شما توسط آرازفرش

آرازفرش برای تامین نیاز بافندگان و اشتغال زایی برای آن ها، بافندگان حرفه ای را برای بافت تابلو فرش انتخاب کرده است. مشتریانی هستند که به دنبال بافنده حرفه ای هستند و قصد دارند تابلو فرش یا فرش دستبافتی را برای بافت بدهند، آرازفرش این خدمت را برای این دسته از مشتریان ارائه می‌کند.

اگر شما طرحی را انتخاب کرده اید که تابلو فرش بافته شده آن را در بازار نمی‌توانید پیدا کنید و خودتان هم زمان یا تخصص لازم را برای بافت آن ندارید. ما برای کمک به شما کادری مجرب از بافندگان را تشکیل داده ایم.

بافت فرش و تابلو فرش دستباف
بافت فرش و تابلو فرش دستباف

بافندگان ما طرح های سفارشی شما را در رج شمار های دلخواه که شامل تابلو فرش و حتی فرش زیرپایی می‌شود، در نهایت دقت و ظرافت برای شما می‌بافند. با عنایت به اینکه بافت تابلوفرش و فرش پروسه ای زمان بر می‌باشد سعی کرده ایم بافندگانی را انتخاب کنیم که در عین حالی که دقت و تخصص لازم را دارند، از سرعت عمل بالایی هم برخوردار باشند.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که در اکثر موارد که تابلوفرشی بصورت آماده در بازار موجود می‌باشد، اگر شما عجله ای به خرید آن نداشته باشید، خرید نخ و نقشه و بافت آن توسط بافنده باعث می‌شود تابلو فرش بافته شده برای شما ارزان تر تمام شود.

ناگفته نماند شاید شما تابلو فرشی را پسندیده اید اما دوست دارید همان طرح با مقدار ابریشم بیشتر برای شما بافته شود یا رنگ قسمتی از آن تغییر کند. همه این ها در آرازفرش قابل حل می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

حق انتخاب با مشتری است.

** معتقدیم سلیقه‌ی هنری مشتری ملودی زیبایی از سمفونی جهانی سلیقه هاست. پس با دقت و لذت به آن گوش می‌دهیم. **

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *