خصوصیات چله و پود ارسالی توسط شرکت آرازفرش ارسال دیدگاه

یکی از دغدغه های مشتریان و خریداران نخ و نقشه کامل بودن بسته ای هست که پس از خرید دریافت می‌کنند. کامل بودن به این معنا که کلیه مصالح و لوازم بافت تابلو فرش (اعم از نخ، نقشه، چله و پود ضخیم و نازک) در پکیج ارسالی موجود باشه. و دیگه خریدار برای شروع بافت تابلو فرش به خرید مصالح دیگه ای احتیاج نداشته باشه.

شرکت نخ و نقشه آرازفرش تبریز در کنار نخ و نقشه هایی که سفارش می‌دهید چله پنبه و پود ضخیم و نازک  را نیز به صورت رایگان می‌فرستد.

جهت کامل کردن پکیج نخ و نقشه اگر ابزار بافت یا دار قالی ندارید، میتوانید آنها را نیز به همراه نخ و نقشه سفارش دهید. لازم بذکر است که هزینه آنها بصورت جداگانه حساب می‌شود.

خصوصیات پود

پود ضخیم ارسالی 18 لا بوده و به رنگ سفید می‌باشد. مگر اینکه خود خریدار درخواست پود ضخیم رنگی کند. لازم به ذکر است پود ضخیم رنگی باعث ریزبافت تر دیده شدن پشت تابلو فرش شده و به ارزش آن می‌افزاید. به همین خاطر توصیه می‌‎کنیم در هنگام سفارش نخ و نقشه درخواست پود رنگی کنید.

ناگفته نماند که شرکت در قبال ارسال پود رنگی هیچ هزینه ای دریافت نکرده و به صورت رایگان برای شما در کنار نخ و نقشه، پود رنگی می‌فرستد.

پود نازک نیز متناسب با سایز تابلو فرش به مقدار کافی در کنار نخ و نقشه ارسال می‌شود.

فروشگاه مصالح اولیه بافت تابلو فرش در بازار تبریز (چله و پود و نخ)
فروشگاه مصالح اولیه بافت تابلو فرش در بازار تبریز

خصوصیات چله

چله ای که در کنار نخ و نقشه شما به صورت رایگان ارسال می‌شود از جنس پنبه (نخ) بوده و طبق استاندارد، 9 لا است.  که مناسب رج شمار 45 تا 50 می‌باشد. در صورت نیاز به چله ای ضخیم تر لطفا هنگام سفارش نخ و نقشه، این موضوع را قید کنید. لازم به ذکر است که چله و پود های ارسالی دارای بالاترین کیفیت هستند.

این مطلب را نیز بخوانید : معیار های انتخاب نخ و نقشه

شما میتوانید به همراه نخ و نقشه خود، به جای چله پنبه، چله ابریشم نیز سفارش دهید. اما باید توجه کنید که قیمت چله ابریشم خیلی بالاتر از چله پنبه بوده و هزینه چله ابریشم بصورت جداگانه حساب خواهد شد.

هر سوالی درباره پکیج های ارسالی دارید میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *